if you want to remove an article from website contact us from top.

    lyrics come back as a country boy blake shelton

    James

    Guys, does anyone know the answer?

    get lyrics come back as a country boy blake shelton from EN Bilgi.

    Blake Shelton

    Blake Shelton "Come Back As A Country Boy": When I die, I wanna come back as a country boy No, there ain't no better life if you ask me If my ne...

    "Come Back As A Country Boy" lyrics

    "Come Back As A Country Boy" lyrics Blake Shelton Lyrics

    Follow Blake Shelton

    on Bandsintown

    "Come Back As A Country Boy"

    When I die, I wanna come back as a country boy

    No, there ain't no better life if you ask me

    If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    My back is always breaking, my dogs are always barking

    My money has trouble making and my truck has trouble starting

    I'm up before the sun, either hauling hay or hunting

    My work ain't ever done, but son, I wouldn't trade it for nothing

    So when I die I wanna come back as a country boy

    No, there ain't no better life if you ask me

    If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    Yeah, if y'all ain't in my drawl and a fish ain't on my wall

    And the whiskey don't burn going down

    My feet ain't in a holler, and blue ain't on my collar

    Leave my Hank-cranking, beer-drinking ass in the ground

    Yeah, when I die I wanna come back as a country boy

    No, there ain't no better life if you ask me

    If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    When I die I wanna come back as a country boy

    Live on this land like my old man did before me

    I don't wanna be born into money, where the boots don't ever get muddy

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    When I die I wanna come back as a country boy

    No, there ain't no better life if you ask me

    If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    Yeah, a country boy's all that I know how to be

    Submit Corrections

    Follow Blake Shelton

    on Bandsintown

    Writer(s): Josh Thompson, Michael Wilson Hardy, Jordan Schmidt

    AZLyrics B Blake Shelton Lyrics

    album: "Body Language" (2021)

    Minimum Wage Body Language Happy Anywhere Now I Don't

    Monday Mornin' Missin' You

    Corn

    Makin' It Up As You Go

    Whatcha Doin' Tomorrow

    The Girl Can't Help It

    The Flow Neon Time Bible Verses

    Come Back As A Country Boy

    (Deluxe Edition Bonus Track)

    Fire Up The Night

    (Deluxe Edition Bonus Track)

    Throw It On Back

    (Deluxe Edition Bonus Track)

    We Can Reach The Stars

    (Deluxe Edition Bonus Track)

    You May Also Like

    Brantley Gilbert - "Fire't Up"

    We done circled up them four wheel drives Stacking palettes to the sky We got all you wanna drink, a Tank of gasoline, and Baby all I need's a light To fire't up We gon' tear the night up Got 'shine...

    Luke Combs - "Beer Never Broke My Heart"

    I've had a largemouth bass bust my line A couple beautiful girls tell me goodbye Trucks break down, dogs run off Politicians lie, been fired by the boss It takes one hand to count the things I can...

    Keith Urban - "The Fighter"

    I know he hurt you Made you scared of love, too scared to love He didn't deserve you Cause your precious heart is a precious heart He didn't know what he had and I thank God, oh, oh, oh And it's...

    Kid Rock - "Only God Knows Why"

    I've been sittin here Tryin to find myself I get behind myself I need to rewind myself Lookin for the payback Listen for the playback They say that every man bleeds just like me And I feel...

    Brad Paisley - "When I Get Where I'm Going"

    When I get where I'm going On the far side of the sky The first thing that I'm gonna do Is spread my wings and fly I'm gonna land beside a lion And run my fingers through his mane Or I might...

    Source : www.azlyrics.com

    Blake Shelton

    Come Back As A Country Boy Lyrics by Blake Shelton from the custom_album_6424698 album - including song video, artist biography, translations and more: When I die, I wanna come back as a country boy No, there ain't no better life if you ask me If my neck don't come out r…

    PDF   

    Come Back As A Country Boy

    Listen online

    Blake Shelton

    FAVORITE (23 fans)

    Blake Shelton

    Blake Tollison Shelton (born June 18, 1976) is an American country singer-songwriter and television personality. In 2001, he made his debut with the single "Austin". Released as the lead-off single from his self-titled debut album, "Austin" went on to spend five weeks at Number One on the Billboard Hot Country Songs charts. This song was the first single from his gold-certified debut album, which also produced two more Top 20 hits. Although the album was released on Giant Records Nashville, Shelton was transferred to Warner Bros. Records Nashville after Giant closed in late 2001. more »

    3:42 35

     Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

    When I die, I wanna come back as a country boy

    No, there ain't no better life if you ask me

    If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    My back is always breaking, my dogs are always barking

    My money has trouble making and my truck has trouble starting

    I'm up before the sun, either hauling hay or hunting

    My work ain't ever done, but son, I wouldn't trade it for nothing

    So when I die I wanna come back as a country boy

    No, there ain't no better life if you ask me

    If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    Yeah, if y'all ain't in my drawl and a fish ain't on my wall

    And the whiskey don't burn going down

    My feet ain't in a holler and blue ain't on my collar

    Leave my Hank-cranking, beer-drinking ass in the ground

    Yeah, when I die I wanna come back as a country boy

    No, there ain't no better life if you ask me

    If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    (Yah)

    When I die I wanna come back as a country boy

    Live on this land like my old man did before me

    I don't wanna be born into money, where the boots don't ever get muddy

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    Yeah, when I die I wanna come back as a country boy

    No, there ain't no better life if you ask me

    If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    Yeah, a country boy's all that I know how to be

     Become A Better Singer In Only 30 Days, With Video Lessons!

    Follow Your Favorite Artists

    on Bandsintown

    SHEET MUSIC      PDF 

    Written by: Jordan Schmidt, Joshua Thompson, Michael Hardy

    Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Kobalt Music Publishing Ltd.

    Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

    Source : www.lyrics.com

    Blake Shelton – Come Back as a Country Boy Lyrics

    Come Back as a Country Boy Lyrics: When I die, I wanna come back as a country boy / No, there ain't no better life if you ask me / If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead / 'Cause a country boy's

    Come Back as a Country Boy

    Blake Shelton Track 1 on

    Body Language (Deluxe)

    Produced by Scott Hendricks Release Date October 1, 2021 View All Credits 1

    Come Back as a Country Boy Lyrics

    [Chorus]

    When I die, I wanna come back as a country boy

    No, there ain't no better life if you ask me

    If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    [Verse 1]

    My back is always breakin', my dogs are always barkin'

    My money has trouble makin' and my truck has trouble startin'

    I'm up before the sun, either haulin' hay or huntin'

    My work ain't ever done, but son, I wouldn't trade it for nothin'

    [Chorus]

    So, when I die I wanna come back as a country boy

    No, there ain't no better life if you ask me

    If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    [Verse 2]

    Yeah, if y'all ain't in my drawl and a fish ain't on my wall

    And the whiskey don't burn goin' down

    My feet ain't in a holler, and blue ain't on my collar

    Leave my Hank-crankin', beer-drinkin' ass in the ground

    [Chorus]

    Yeah, when I die I wanna come back as a country boy

    No, there ain't no better life if you ask me

    If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    Shenseea 'R U That' (Live Performance) | Open Mic

    [Bridge]

    When I die I wanna come back as a country boy

    Live on this land like my old man did before me

    I don't wanna be born into money, where the boots don't ever get muddy

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    [Chorus]

    Yeah, when I die I wanna come back as a country boy

    No, there ain't no better life if you ask me

    If my neck don't come out red, then Lord, just keep me dead

    'Cause a country boy's all that I know how to be

    Yeah, a country boy's all that I know how to be

    About

    Have the inside scoop on this song?

    Sign up and drop some knowledge

    Ask us a question about this song

    What have the artists said about the music video?

    Genius Answer

    I knew I wanted to do something authentic to me. And every time I say that, my first response is well, I need to do it at the ranch, I need to do it in Oklahoma.

    Why can’t just a country guy have superpowers? Now wouldn’t that be cool if just a good ol' country boy could do things like, you know, push over a giant tree, or with just one swath of his hand, rake up an entire river up on the bank?

    — via Taste of Country

    Official Lyric Video

    Genius Answer Live Performance Genius Answer

    Body Language (Deluxe) (2021)

    Blake Shelton 1.

    Come Back as a Country Boy

    2. Fire Up the Night 3. Minimum Wage 4. Body Language 5. Happy Anywhere 6. Now I Don’t 7.

    Monday Mornin’ Missin’ You

    8. Corn 9.

    Makin’ It Up as You Go

    10.

    Whatcha Doin’ Tomorrow

    11.

    The Girl Can’t Help It

    12. The Flow 13. Neon Time 14. Bible Verses 15. Throw It on Back 16.

    We Can Reach the Stars

    Credits Written By

    HARDY, Josh Thompson & Jordan Schmidt

    Lap Steel Guitar Sam Bergeson Electric Guitar Sam Bergeson Acoustic Guitar

    Sam Bergeson & Ilya Toshinskiy

    Mandolin Sam Bergeson Bass Jimmie Lee Sloas Drums Nir Z Pedal Steel Guitar Paul Franklin Background Vocals Perry Coleman Guitar Sam Bergeson Synthesizer

    Sam Bergeson & Gordon Mote

    Acoustic Piano Gordon Mote Hammond B3 Organ Gordon Mote Release Date October 1, 2021 Tags Country Comments Add a comment Tabasom2000 5 months ago

    a lyric from a heart

    Sign Up And Drop Knowledge 🤓

    Genius is the ultimate source of music knowledge, created by scholars like you who share facts and insight about the songs and artists they love.

    Source : genius.com

    Do you want to see answer or more ?
    James 11 month ago
    4

    Guys, does anyone know the answer?

    Click For Answer